Lämna en kommentar

Min dag i vad som idag känns som en sommarstad igen

Idag är jag lite avis på Anna.

Idag gör hon en sån där grej som jag saknar från mitt jobb. 

När man pluggar som jag gör, och allra helst på distans så gör man inte så mycket roliga grejer med polarna direkt.

Dom ”boundar” idag, matlagning med gänget!! Ändå var det trögt för henne att komma iväg igen efter jobbet. Det kan jag i och för sig förstå. Har man kommit hem emellan så kan det va jobbigt att dra iväg igen, men HALLÅ!!! Dom skulle hålla på till nio, hon har inte kommit hem än. GÖTT!! Det har hon förtjänat och jag hoppas verkligen att dom har det riktigt skoj.

Det är sånt där, sammanhållningen mellan jobbarkompisar som jag saknar.

Idag fick jag ett negativt svar igen på en jobbansökan, men jag fick i alla fall ett positivt svar också, kanske kan det bli nåt. (Nån som har ett jobb på lut så hör av er!)

Mina bilder från idag blir dom här.

Det var trettionde maj, i metropolen Visby!

//Leffe

Kommentera

