Lämna en kommentar

Ute och cyklar?

Jag som tycker om att gå och glo i det gröna, jag tycker ändå bäst om när det också finns lite mänsklig närvaro, åtminstone spåren av mänsklig närvaro. Kanske är det därför botaniska passar mig bäst, här får jag utlopp för alla mina ”böjelser”!

Min dag idag då? Lite bakning kanske, lite jagande med dammsugarn!

Cykeln då? Enligt mig ett överlägset transportmedel, även i en backig stad som Visby. Du tar dig dit du ska och du kan stanna till där du vill!!

Idag blir det nog lite nya bilder kanske.

//Leffe

Kommentera

