Lämna en kommentar

Vad är nu detta?

Ja inte vet jag!

Idag har varit en dag med hushållsgöromål. Disk, bakning och gräddning av pannkakor. Ett besök på arbetsförmedlingen har också hunnits med. Jag möttes av ett fascinerande faktum, handläggaren som jag blivit tilldelad är tjänstledig till slutet av juni. Det känns ju väldigt seriöst måste jag säga!

Kameran har fått vila, nästan i alla fall. Fyra stycken bilder är vad jag har lyckats krama ur den.

Det är somrigt här i Visby, bilderna är från Öster centrum, utanför arbetsförmedlingen och från Tallunden. 

Imorron är en annan dag, som Jan Johansen sjöng!

//Leffe

Kommentera

