Lämna en kommentar

I arla morgonstund…

… sov jag fortfarande gott. Skönt eftersom natten till igår inte bjöd på speciellt mycket sömn. Så här på morgonen vill jag bjuda på lite gamla bilder, vattenbilder.

Det känns lite konstigt att kolla in gamla bilder ibland, mycket vatten har runnit under broarna sen dess :).

 En del av dom här bilderna hade jag med på min första utställning och jag har verkligen ett speciellt förhållande till vatten. Man tycker ju själv att man har utvecklats en del sen dess, men jag tycker verkligen om dom. Dom påminner mig dessutom om den tid då jag träffade Anna. På tal om Anna så hoppas jag att ni kollar in hennes nya blogg också. http://onaswedishisland.wordpress.com/

//Leffe

Kommentera

