Lämna en kommentar

Regnet har tagit tag i oss här i Visby

Det hade regnat när jag klev ur sängen, men det var uppehåll några timmar iaf. Jag tog cykeln ner med lite käk åt Anna som jobbar idag. Eftersom jag ändå var på språng så fick kameran följa med och jag styrde kosan mot Botan. Vatten på växterna kan ge helt underbara bilder. Visst blev det några bra bilder av med vattendroppar täckta löv och blommor, men den som gav mig det största leendet var den här lille gynnaren. Plockande i gruset efter insekter hoppade han omkring och gav mig några bilder. Jag är ingen kännare av fåglar, inte så jag kan skryta med det, men jag tror att det kan va nån typ av skvätta, Stenskvättan kanske. Fin är han iaf.

En snabb liten rackare, ingen jättekvalitet på bilderna, men han hade ju sån charm!

//Leffe

Kommentera

