Lämna en kommentar

United colours of Andersson & Brunk (Once you go pink you never go back).

Det är inte för inte det känns bra att bära en ”Vi gillar olika”-badge under Almedalsveckan, det vimlar av folk med blågula t-shirts med Demokrat på ryggen och Sverige på bröstet. Jag har alltid och kommer alltid tycka att vi ska ta emot alla som av någon anledning behöver fly från sitt hemland. Inte alla, andra länder ska ju givetvis ta emot dom också, men vi måste helt enkelt visa hjärtat mot människor som drabbats av krig, elände och förföljelse. 

Det här är min version av United colours.

Färger färger färger!! United colours!!

Middagen blev idag sen som på kontinenten, dessutom internationell som den brukar hos oss. Jag älskar när maten har många färger och många smaker. Vad sägs om pasta med en sås på creme fraiche, kantareller, kabanoss, vitlök, gräslök, rosmarin, timjan, sambal, tomat och sweet chili?

Tänkte faktiskt hålla mig vaken och möta Anna när hon slutar jobbet klockan ett. Vi har inte setts så mycket på ett par dar nu. Imorrn börjar jag jobba en timme senare, sen blir det fullt ös.

PEACE & LOVE till er alla!!

Kommentera

