Lämna en kommentar

Nu har vi rensat väggarna på Hedbergs

Två veckor går snabbt ibland. Vi har bokat in oss på kafét dom två första veckorna i december så ni har ännu chansen att hitta julklappar 😉

Nu sitter vi här med lägenheten helt belamrad med tavlor. Det är helt sanslöst att vi lyckats åstadkomma allt detta, ändå har vi ju sålt en del också. När jag kollar tavlorna minns jag ju dessutom alla bilder som man tänkt ”den skulle jag ju haft med” om. Nåväl, så är det, nu har vi redan bilder framtagna till nästa utställning som förmodligen blir i Langska huset i höst. Men om jag känner oss rätt så hinner det svänga flera gånger om.

När jag ser alla tavlor och lägger till att vi dessutom producerat mer än dussinet fotoböcker kan jag inte vara annat än stolt, över mig själv och över Anna. Stolt över Andersson och Brunk! Detta har vi åstadkommit på mindre än två år.

Dom här bilderna har jag i stort format, dom var med på vår första gemensamma utställning som hette ”Staden! Gatan, människorna och vattnet”.

Vi har tagit mycket mycket mer och mycket mycket bättre bilder sen dess, men det här var som sagt den första gemensamma utställningen och den som kostat oss mest både i pengar och arbete. 

Kommentera

