Lämna en kommentar

Okej då, jag bor ju i rosornas stad!

Så varför ska man alltid gå förbi dom?

Igår gick det inte, dofterna efter regnet var helt fantastiska, man fastnade. Dessutom blir dom ju så vackra med små små vattendroppar på dom stora vackra blombladen. Jag ger det här inlägget i sin helhet till min fantastiska Anna.

Du är mitt allt tjejen!

Kanske kanske ska man stanna till lite oftare vid rosorna i DBV:s Botaniska trädgård, den vackraste trädgård jag besökt.

Anna, hon är den vackraste kvinna jag mött!

//Leffe

Kommentera

