Lämna en kommentar

Night Fever #1

Är han manisk Andersson? Hur orkar han bara hålla på sådär med sina bilder?

Ibland blir jag lite mycket, det kan jag tillstå. Ibland gillas det, ibland inte. Det är väl sån jag är, går in i det där med mina bilder så att jag kan framstå som manisk, tillomed för dom närmaste. 

Jag gick iaf ner till terminalen förut för att lämna lite stålars till min Gumma, dom fixade ju lite thai tidigare på kvällen. När jag ändå var ute tog jag gamla Bettan med mig, min kära kamera alltså. Jag gillar att testa henne i mörker ibland, effekterna kan bli ganska häftiga, och hon fixar ju bländare upp till 6,3, eller rättare sagt mit Tamronobjektiv bländar så högt.

Inga mästerverk fotografiskt sett, men kul, jäkligt kul.

Följ med mig ut i Visbynatten!

Natti natti, eller gomorron till dig som vaknat nyss!

//Leffe

Kommentera

