Lämna en kommentar

Stora torget

Ska strax gå till min fjärde dag där. Det är skoj och jag har redan gjort mig härliga bekantskaper. Färgstarka figurer som vet hur man hjälper varann, som vet hur det är att packa upp och packa ner. Som vet hur det är när en regnskur drar in. Kort sagt, människor som inte drar sig ett dugg för att hjälpa varann och som är genuint nyfikna och öppna för alla sorter. När jag är klar med min sejour där på torget kan det bli en uppsamlingsrunda med bilder därifrån.

Idag blir det inte full dag, jobbar till två. 

Har inte ens tittat på dom bilder jag tog i fredags och igår, inte likt Andersson.

Ha en bra söndag!

//Leffe

Kommentera

