Lämna en kommentar

Jag hade hjälp igår…

…. och Linus och jag fick en rejäl promenad.

När vi vinkat av Åsa blev det ju en del tid över. Juan tog hand om affärerna till klockan två så vi knallade runt lite. Jag fick tillfälle att visa Klinten, Botaniska, hamnen, Norderstrand, Almedalen och kvarteren runt torget. Det var kul och sen fick jag ju också hjälp av Linus med jobbet. Vädret visade sin ombytlighet och vi fick en avslutning med ett rejält åskregn när vi var på väg hem.

Idag lite sovmorron och start på torget vid tolvtiden.

 

 

 

 

 

Repetitionerna inför Medeltidsveckan har dragit igång, jag ser fram emot den!

//Leffe

Kommentera

