Lämna en kommentar

Så många bilder det blir

Jag kommer ihåg när dom flesta togs. Vissa av dom kommer jag ihåg bättre eftersom dom har en speciell innebörd för mig. Dom betyder nåt som har med Anna och mig att göra. Vi har haft så många sköna, fina, underbara dagar tillsammans. Dagar då vi bara rått om varann, eller dagar då vi plåtat tillsammans, vi gillar ju det. Eftersom vi jubilerar lite grann (egentligen var det den 8/8 som vi bestämde oss för varann) blev det liksom så att jag började kolla bilder som jag inte kollar så ofta, bilder som betyder Andersson och Brunk för mig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det blir många bilder och dom bästa bilderna är dom som jag har minnen till, minnen som är Anna och jag. Vi kom nyss hem från en tur till Botan och marknadsområdet där jag ska jobba i veckan. Det ska bli så j-a kul!!! Ikväll gjorde jag faktiskt undantag från min gyllene regel, att inte använda blixt när jag plåtar. Jag kunde inte låta bli när det var ett skitbra band som lirade i Almedalen, blixten fick jobba. Har inte kollat bilderna än, kanske får ni se dom.

Jag älskar min Anna!!! Är det nån som tvivlar på mitt ord?

//Leffe

 

Kommentera

