Lämna en kommentar

Två ett och ett

Idag är det två år sen jag såg Anna första gången, två år sen jag hörde hennes röst första gången.

Häromdan, den första augusti fyllde Timjan ett år.

Snart har jag bott i Visby i ett år.

Två år som känns som mycket mer, hon har gett mig så mycket, hon ger mig så mycket.

Snacka om att det har hänt saker. Dessutom har det lossnat på jobbfronten och jag fick häromdan klart att man vill ha mig som timvikarie i ett hemtjänstföretag. Den trettonde till femtonde ska jag gå introduktion hos dom, efter en marknadsvecka under medeltidsveckan.

Kommentera

