Lämna en kommentar

Tror tamefan att det är Medvind!

Det är banne mig på tiden!

Har haft lite att göra både på torget och på medeltidsveckan på sistone. Dessutom är det jävligt kul att plåta och väldigt många skittrevliga människor både på torget och på gotlandsänget. I förra veckan var jag dessutom på anställningsintervju och dom vill att jag ska hoppa in och ta timmar för dom. Medvind som sagt!!!

Klart är också att Anna och jag ställer ut under hela december på Hedbergs Bok & Musikkafé! Hemslöjden har öppnat för en eventuell utställning på Langska huset i samarbete med hantverkare, någon gång i höst enligt planerna. Medvind som sagt!!

På tal om Medvind!!! Enligt mig är dom bästa bandet på änget. Dom lirar vikinga- och medeltida musik som glöööder!! Här kommer några bilder.

 

 

 

 

 

 

//Leffe medvind från Motvinda

Kommentera

