Lämna en kommentar

Halv sex i morse fick jag en lyckokick!

Ska strax trampa ner till marknadsområdet för att sätta punkt för en skitrolig vecka. Jag har haft fantastiskt roligt därnere på änget, lita på att jag vill göra om det.

Det där livet som handlarna där och även på torget, det drar i mig och tanken har slagit mig att jag skulle kunna syssla mer med det, men jag kan inte se mig som en del av dom sovande i sin bil och borta hemifrån i månader varje år. Jag beundrar och kanske tillomed avundas deras arbetsglädje.

Halv sex i morse då? Vad var det som hände? Jo halv sex i morse hoppade världens goaste kille upp i sängen och var sådär kelig som bara han kan va. Halv sex i morse låg han mellan oss och titta på mig med ögonen fulla av riktig kärlek. Halv sex i morse låg jag där med världens goaste kille och världens goaste tjej hos mig i sängen.

Vem vill eller kan somna om då? Inte Andersson i alla fall.

Okej, jag säger som Juan när han vill tagga upp ordentligt; Idag blir det kamp, idag blir det krig!!

Sista marknadsdagen, vi ska ses lite tidigare därnere, nu jävlar ska det säljas lite extra!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

När man som jag ser bilder och tar in intryck hela tiden, då blir det svårt att i huvet sortera och få ordning på allt. Har man dessutom ADHD så gäller det att sätta fokus om man inte vill slira till det. Vilken tur att man plåtar, i datummärkta album ligger alla intryck och väntar på att redigeras.

En sak är säker, jag kommer att jobba mycket mer med sånt här, jag vill gärna jobba mycket mer med Juan. Han och jag funkar jävligt bra ihop, vi gillar att slita ont och vi gillar att ha roligt!

//Leffe

Kommentera

