Lämna en kommentar

Dom vill ha mig :)

Bättre känsla kan man väl inte få efter att ha sökt jobb på jobb.

Jag fick ett tips att dom behövde vikarier, slängde iväg ett mejl, fick en intervju där man redan då ville introducera mig i jobbet. Efter tre dagars introduktion fick jag idag besked att jag kan få jobba i princip så mycket jag vill. Lördag och söndag är redan bokat och därefter rinner det på. En tjej som har slutat har lämnat ett olöst schema efter sig och dom andra är trötta efter att ha delat hennes timmar under sommaren.

Så bra det kan bli!!

 

 

 

 

 

 

 

Jag har hittat rätt! 

Flyttade hit till min Anna 🙂

Jag fick Visby och Gotland på köpet 🙂

Jag tror att jag har hittat det jag vill jobba med, förändringen är slutförd på alla sätt!!

//Leffe

Kommentera

