Lämna en kommentar

Förjordat

Idag hade jag möjlighet att sova lite längre på min lediga dag. Det gjorde jag också, men inte så länge som jag kanske velat.

Jag vaknade i alla fall och kände mig pigg och glad, så jag gick upp och gjorde lite jordgubbskräm till mig och Anna. Sen var det nåt som tog stopp, energin vill inte infinna sig alls. Kan det va att man börjar bli gammal? Kan det va att man behöver vila efter väldigt mycket jobb dom senaste veckorna?

Ja inte vet jag, men det är i alla fall tråkigt för jag funkar inte riktigt när jag inte orkar. Det är som förjordat!!!

 

 

 

 

 

 

Jag tror att jag låter det vara som förjordat idag. 

Jag har väl förtjänat att bara vara//Leffe

Kommentera

