Lämna en kommentar

Emellanåt

Det kan tyckas att det räcker med att man ibland har lite svårt att förstå andra. När man ibland har lite svårt att förstå sig själv, då blir det lite jobbigt. När man inte riktigt fattar att man är lite tung i sinnet, trots att man egentligen inte har nån anledning till det. Hur andra är och beter sig kan man ju inte riktigt påverka, inte så mycket i alla fall, och det gör kanske att man åtminstone i vissa fall har lite lättare att bortse från det.

Jag har skorpor i ugnen, det är första gången jag testar att baka såna. Jag har tagit ett extra kvällspass och ska börja jobba halv fyra. Det borde kännas bra och det gör det väl, men det lurar nått grått i bakhuvudet idag som jag inte kan sätta fingret på. Mina tankar går till sånt som skulle kunna va bättre.

Vilken tur att det är emellanåt, vill inte ha det så här hela tiden.

 

 

//Leffe, lite mellan

Kommentera

