Lämna en kommentar

Andersson! Varför älskar du att plåta?

Varför gillar du bilder så mycket? Har gjort det hela mitt liv, bilder av olika slag. Både målade och framarbetad md kamera och redigering

Är det för att du gillar att uttrycka dig? Ja det gillar jag, aldrig att en bild lämnar mig utan att jag har hittat nåt att uttrycka.

Är det en sorts terapi helt enkel? Ja ibland, ibland mer än en annan gång.

Plåtar du för att du hittar ett motiv, punkt slut? Ja, kanske framförallt det!

JAG GILLAR BILDER FÖR ATT DET FINNS SÅ MYCKET FÖRBANNAT VACKERT DÄRUTE I LIVET!

//Leffe

Kommentera

