Lämna en kommentar

Jag kan faktiskt göra flera saker samtidigt!

Jag kan det trots att jag är man!

Igår torkade jag tillexempel diskbänk och spis samtidigt som diskmaskinen gick. Jag fräste kantareller samtidigt som Anna hängde tvätt. Jag bloggade samtidigt som jag chattade med min kära syster. Hör och häpna, jag vispade ägg till en omelett samtidigt som jag fräste ovannämnda kantareller!!

Imorse läste jag Gotlands annonsblad samtidigt som jag satt på toa!!!! Just nu kollar jag svt:s morronprogram samtidigt som jag skriver den här väldigt intellektuella reflektionen.

Det har tillomed hänt att jag skrivit sms och cyklat samtidigt, men det ska väl ändå inte rekommenderas!

 

 

 

 

 

Idag är det lördag, ledig lördag och jag ska feja lite och njuta av det samtidigt. Jag ska också hämta min cykel som Anna lånade imorse, tror nog att jag kommer att plåta lite, samtidigt. 

//Leffe

 

Kommentera

