Lämna en kommentar

Min lediga dag: Det var Dionysos, det var jag och det var en taggig jävel!

Det var en blåsig dag igår när jag var ledig hela dan. När det blåser så mycket så är alltid DBV:s Botaniska trädgård ett bra ställe att plåta på. Där är det oftast lä eftersom den ligger med muren i väst och norr och med stan som skydd i söder och i öster. 

Idag har jag jobbat ett extrapass för en tjej som är sjuk. Söndag dag är alltid lite speciellt att jobba, nästan ingen trafik och allt går lite lugnare till. Jag gillar det passet, det känns som om man får lite mer tid över till våra kunder då.

Börjar med några bilder från Botan, det kan komma fler senare.

 

 

 

 

 

//Leffe

Kommentera

