Lämna en kommentar

Nahajjdiu!!!

Eller nähäjdöö på ren öschötska!!!

Jag tycker faktiskt inte alls att vi haft en så dålig sommar som det tjötas om!! Visst, jag skulle kanske velat ha mer tid med Anna, och ja det har inte varit tretti grader speciellt ofta. Men jag vill ju inte ha tretti grader!!! Fem-tio grader under det är mer lagom.

Vi hade tänkt oss att åka runt lite mer på Gotland, det blev inte så för när Anna hade semester jobbade jag kopiöst mycket. Det fick va så för det där med att jobba har jag saknat mer än man kan tänka sig. Nu har vi hösten framför oss, både Anna och jag tycker om hösten, nu hoppas vi att vi ska kunna göra lite sköna, roliga utfärder, med kameror runt halsen såklart.

Några bilder från min sommar igen.

Den tolfte augusti var datumet, medeltidsvecka. Den som aldrig varit i Visby under den veckan rekommenderas att komma hit. Jag trivdes som fisken i vattnet, eller som en plåtare mitt i ett hav av motiv. Det var nog inte sista gången jag jobbade under medeltidsveckan, det kan ni skriva upp!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Leffe

Kommentera

