Lämna en kommentar

När solen sakta stiger på himlen..

….rusar katten runt i lägenhetens alla rum, allt annat än sakta!!! Det flyter förmodligen kvicksilver i hans blod.

Jag hade satt klockan på åtta eftersom jag har en ledig dag. Jag brukar iofs vakna innan klockan ringer, men innan sex hade jag inte tänkt mig.

However, nu sitter jag vid tangentbordet iaf, tänkte titta på lite av sommarens bilder. Precis som de två föregående bloggarna så tänkte jag plocka en dag ur min lilla skattkista. Det är ju en skattkista, varje dag, varje fototillfälle har ju sina minnen.

Jag envisas med att min sommar har varit bra. 

Den andra juli hade vi fått upp vår utställning ”Uttryck” på Hedbergs Bok & Musikkafé. Det var dan innan jag började hjälpa till med att sälja gamla prylar nere i hamnen. Almedalsveckan var i full gång och då dyker det ju upp lite känt folk i Visby.

 

 

 

 

 

 

 

//Leffe

Kommentera

