Lämna en kommentar

En mamma och hennes små

Den artonde juli, den dagen var ganska kall. Detta var under några dagar där jag var mellan försäljning i hamnen och försäljning på Stora torget. Det blev en och annan fototur och ibland mötte Anna upp på sin lunch. Det var höjdpunkter för mig eftersom vi annars inte var lediga tillsammans speciellt mycket. Det här var också innan jag varit på anställningsintervju hos hemtjänsten så det fanns hela tiden en underliggande oro för hur jag skulle hitta sysselsättning.

Den här dagen plåtade jag lite i hamnen, Anna mötte upp och vi hittade mamma gräsand i Almedalen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

