Lämna en kommentar

Med taggarna utåt

Jag tror inte att det är så jag uppfattas. Kanske vänder jag taggarna inåt ibland men utåt, nää.

Idag var vädret konstigt här i Visby, när jag trampade hemåt regnade det på mig trots att molnen låg långt bort i öster, förmodligen var det den rejäla vinden som spelade oss ett spratt. Tidigare på dagen, på min lunch gick jag ut och plåtade lite, mörka moln mot en blå himmel. Det är inte nåt som speglade min situation men det gav häftiga effekter. Just nu blev hela himlen grå och regnet öser ner. Det svänger rejält!!!!

 

 

 

 

Nä, jag är nog ingen taggig jävel!!

 

//Leffe

Kommentera

