Lämna en kommentar

Tänk på vilodagen så att du helgar den

Ok då!! Jag ska väl göra det då!

Jag är inte det minsta religiös, men igår hade jag nog en i det närmaste religiös upplevelse. Det är nog bara musik som kan ge mig såna upplevelser, och bara riktigt bra musik framförd live. Det som ger mig upplevelsen är ren och skär spelglädje. 

Igår var det Alla fagra, ett folkmusikgäng boende i Malmö men inflyttade från Blekinge, Linköping och Gotland. Under medeltidsveckan var det medeltidsinspirerade Medvind som gav mig det där lilla extra.

Som sagt, jag ska helga vilodagen. En tvätt och en disk ska jag nog köra, baka ska jag göra, men annars är det nog slappa som ligger på programmet. Kanske en tur ut för att plåta.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Leffe

Kommentera

