Lämna en kommentar

Fredag med kvällsjobb (en liten mörk, en prickig rackare, små svarta kaxiga uppstickare och en grå men stilig)

Jag har egentligen inte så mycket emot det, men att gå och vänta på att börja jobba vid fyra i e-m är jobbigt. Det känns som om man inte får ut nåt av dan tycker jag. Jag är väl helt enkelt inte riktigt van ännu.

Helgen blir annars rätt så lugn, ledig imorrn och dag på söndag.

Har inte plåtat så mycket på sistone så jag plockade fram ett album från i våras, närmare bestämt den femte maj. Om ni tror att jag sitter och väntar på våren så har ni fel. Inte ännu i alla fall. Jag tycker om hösten och vill ha mer av den först. Jag tycker helt enkelt om att vi har årstider.

En liten mörk!

En prickig liten rackare!

Kaxiga små svarta!

Grå men stolt och stilig!

//Leffe

Kommentera

