Lämna en kommentar

Det är inte alltid man är sams med sig själv

Ibland är man sådär som man inte vill va, ibland har man svårt att komma överens med sig själv. Ibland är det en jävla tur att man inte är ensam.

Ensam är nog ett av dom otäckaste ord jag vet. Ensam är nog en av dom otäckaste känslor jag vet. Trots att jag hela tiden haft Anna vid min sida har den där otäcka känslan suttit där ganska ofta efter min flytt. Nu har jag ett jobb med stort innehåll och fantastiska jobbarkompisar. Jag har dessutom kunder som tycker om när jag kommer, som saknar mig när jag är sjuk eller helt enkelt jobbar på ett annat schema. Jag gör nytta och jag är uppskattad, ändå är jag ibland den där jag inte vill vara.

However, jag är trött, jag har varit sjuk, jag är väl lite i gungning.

En ny dag imorron

 

Kommentera

