Lämna en kommentar

Flanörens öga # 3

Fototuren igår, den gjorde verkligen gott för inspirationen och den behövdes för själen. Jag lyckades också hitta den där tanken som Berndt Wennström lägger fram i sin bok och sina bilder. Den där tanken om statisternas huvudroll som jag pratat om tidigare.

Vi är alla huvudrollsinnehavare i nån sorts sammanhang.

Tre lediga dar nu, om jag inte behöver hoppa in och jobba på söndag. Lite plåtande och jobbande med mina bildr, lite hemjobb och kanske kanske plockar jag fram akvarellgrejerna. Suget efter att måla växer just nu och jag har lite nya idéer som jag vill testa.

Sista bilden är till Anna som är det viktigaste i mitt liv!

//Leffe

Kommentera

