Lämna en kommentar

Intryck mellan Kärlek och Gudagott

Så var vi igång igen då!

Startsträckan blev lång men vi är framme. bilderna hänger på plats. Det blev en blandning av nytt och lite äldre men vi är nöjda och glada över att bilderna hänger där dom ska, i mysiga lokaler hos Uffe Hedberg på södra Kyrkogatan.

Månaden har hittills gett hyfsad försäljning, vi har sålt några tavlor och ett antal kort. Redan efter första veckan hade vi fått in våra utlägg så lite plus ska det nog bli.

Andersson har dessutom inhandlat pastellkritor och kommit igång lite grann med kladdandet igen. Utforskar fortfarande tekniken och experimenterar lite men det känns roligt och jag tror att jag kan hitta rätt uttryck. Kanske utökar jag med tusch och ritkol framöver, gav ju bort alla mina grejer för ett par år sen.

Annars tar jobbet mycket av min uppmärksamhet och det känns bra, även om inspirationen har fått stryka lite på foten. Men vardagen är ju det viktiga, det är ju den som ger stabilitet. Hittar säkert tillbaka, en riktigt bra fotorunda ger ju så lätt en kick åt rätt håll.

Möte på jobbet i eftermiddag och full jobbdag imorrn. Sen blir det ledig helg!!

//Leffe

Kommentera

