Lämna en kommentar

Jul med Ernst och Leilas söta jul (in i dimman)

Och här smälter smälter snön!!!

Hatar när snö blir till slask, utom på våren.

Känner mig seg och rastlös idag, retar mig på TV:n, reklamen och alla själlösa j-a program! Två brudar som reser till Amsterdam för att shoppa!

Vilka är målgruppen kan man undra?  Börjar tro att varenda program vänder sig till ytliga och tråkiga människor av det kvinnliga könet, eller så är det bara jag som är avig och lättretad idag.

Igår fick jag iaf lite riktig kultur till livs när jag drog till Hedbergs och spisade jazz!!

IN I DIMMAN!!!

Andersson och Brunk!!!

//Leffe

Kommentera

