Lämna en kommentar

You are the love for certain of my life

Jag är väldigt inne på Natalie Merchants musik och framförallt texter för tillfället, därav titlarna på mina två sista inlägg. Texter som jag kan ta till mig oavsett vad som hänt, händer eller ska hända. Oavsett sinnesstämning.

Just nu har vi sånt där vinterväder som jag inte vill ha här på Gotland, ett par plus, blåsigt och snön har regnat bort. Varför kunde inte snön fått ligga kvar och en temperatur på nåra minus istället?

Fem dars ledighet ligger framför mig och det känns verkligen bra. Har inte haft så lång ledighet sen i somras. Nu vill jag både slappa och hitta på nåt!! Tyvärr är inte Anna ledig lika länge som jag men vi ska iaf skjutsa Viktor till Skavsta på söndag, ett litet avbrott i vardagen så gott som något om man bor på en ö och har en tretimmars båtresa för att komma till fastlandet.

Vår utställning blir hängande ytterligare en vecka på Hedbergs, så för den som inte hunnit kolla in den finns chansen första veckan i januari också. Jag har ett uppdämt sug efter att plåta ordentligt i mig, men när jag har kameran med mig ut vill inte inspirationen infinna sig sådär riktigt som den har brukat göra. Häromdan hade jag med den och tog en enda bild, det har väl aldrig hänt förut.

Jag behöver en nytändning nu!!!!!!!!!!

Lite rastlös och smått uttråkad! Ikväll bjuder vi iaf Viktor och Anita på restaurang, vi ska gå och käka libanesiskt!!

Kan inte ens bestämma mig för vilken beskärning som känns bäst, kvadraten eller den som får med stupröret, så jag lägger in båda två.

//Leffe

Kommentera

