Lämna en kommentar

Om att sträva uppåt

Trodde lite naivt att vi skulle klara oss nu, igår var ju vädret så fint och jag fick en hyfsad fotorunda. Men ack vad jag bedrog mig, nu faller det sånt där vitt här över Visby igen. Nåja, vad hade man förväntat sig, det är ju bara den åttonde januari!

Två år och fem månader exakt sen jag frågade Anna om hon ville satsa på oss. Två år och fem månader exakt sen allting ställdes på ända och jag började mitt nya liv. Nu sitter jag här och det känns som om vi alltid hört samman, som om vi alltid kommer att göra det.

Dagens bilder tog jag i söndags i DBW:s Botaniska trädgård, nu finns där inte en enda blomma, men vackert kan det ändå vara.

Temat för dagen är lite långsökt att sträva uppåt, framåt, men att också ta hjälp av varann.

 

Kommentera

