Lämna en kommentar

Sometimes you get that mysterious feeling!

Jag gillar att plåta när kameran inte riktigt vill, när man får tvinga den till bilder. När ljuset inte riktigt räcker till.

Har suttit och gått igenom lite gamla mappar nu när väder och inspiration inte riktigt räcker till för att gå ut och plåta. Det är framförallt början av augusti förra året som har fått min uppmärksamhet. Det hände mycket då, jag var på anställningsintervju för det jobb jag har idag och jag jobbade på medeltidsmarknaden med Juan. Dom här bilderna tog jag den fjärde augusti på kvällen, den dagen var förresten Annas och min tvåårsdag också, det var två år efter att vi träffades första gången 🙂 .

 

//Leffe

Kommentera

