Lämna en kommentar

Sometimes I feel like a motherless child!

Väldigt trött nu, i flera dar har det känts som om jag inte riktigt vill vakna till liv. Kaffet får inte igång mig, inte den sparsamma frukosten jag lyckas pressa i mig heller. Det är först när jag kommer igång och jobbar som jag lyckas hitta energin. Jag tror att en hektisk sommar börjar göra sig påmind i min gamla lekamen. 

Nu ser vi slutet på säljsäsongen, på gott och på ont. Återstår nu loppis på lördag, Klinte marknad, Hemsedagen och Visbydagen. Kanske kör vi ytterligare nått loppis innan vi går för vintervila.

Det är vid såna här tillfällen jag saknar min mor mest, min mor som gick bort när hon var yngre än jag är nu.

Jag har i alla fall kommit igång med att rensa bland alla prylar, här uppe i lägenheten och i källarförrådet. Imorrn blir det en tur till tippen och på lördag blir det som sagt loppis. 

 

På lördag efter loppiset ska vi ha en liten kräftskiva med tjejerna. Det har vi förtjänat, det har tjejerna förtjänat. Det blir skön musik med Gonzalo på gitarr, det blir trevligt umgänge med våra fina vänner.

Tänk om man under hösten kunde komma iväg nånstans, bara vara några dar eller en vecka. 

Lite kaffe igen kanske?

Ha det gött

//Leffe

Kommentera

