Lämna en kommentar

Här är ditt liv

Ledig dag och jag kliver ur sängen halv sju, inte ovanligt. Dom gånger jag lyckas sova länge blir jag uppriktigt förvånad och ett och annat kors i taket är befogat. Nu gör det inget eftersom jag älskar lugna morgnar. Ett par koppar kaffe, ett bloss, hjärna och ögon blir långsamt med på noterna och sen sätter man sig vid datorn och lite morron-TV. Läser lite om vad som hänt i Motala, i Visby och i världen i övrigt. Kollar vad vännerna haft för sig på facebook (det kan va kul speciellt en lördags- eller söndagsmorron).

Idag var det Här är ditt liv med Bengt Bedrup som gäst på TV. Man blir nästan nostalgisk ju! En fotovän på fejan hade lagt in bilder från 60-talets miljonprogram, en massa lekande ungar. Nostalgi det också!!! Men jag lovar; Jag ska inte bjuda på nåt Här är ditt liv-inlägg idag. Vill inte chocka er en söndagsmorron med mitt vilda liv 🙂

Men ni kan få ta del av Min sommar istället 😉

Min jobb-sommar eftersom sommaren för mig innebär jobb med våra smycken och prylar nästan varje ledig dag. Men det innebär också att jag träffar många både gamla och nya kamrater och att jag har jävligt roligt.

Dom här godingarna köpte Anna och jag i Askersund och passade på att plåta lite där också. Trevlig liten stad Askersund och vi träffade på ett ungdomsgäng som bjöd på sig själva, många sköna bilder blev det. Nu är tavlorna av Sam Toft sålda, hoppas dom ger samma glädje på den unga tjejens vägg som dom gett oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det här är bara några bilder från en hektisk sommar med många gamla och nya fina bekantskaper. Nu är vi klara med alla höstmarknader också, nu ser vi fram emot att koppla av lite grann och åka till Malta igen. Juan med familj följer med den här gången, en skön avslutning på en lång periods fantastiskt roligt slit.

 

//Leffe

Kommentera

